What do we do?


TopSecretary es un servicio de asistente de dirección en remoto, pensado para reducir tu carga de trabajo y que te puedas centrar en tu core business, y ganar tiempo de valor.
Te acompañamos en la toma de decisiones para el correcto desarrollo del negocio, siendo el interlocutor en tu lugar para tus principales partners (clientes, proveedores, empleados).

OUR SERVICES

Management and Administration

Gestión de contratos con clientes, negociación para cerrar acuerdos, previsión de ventas, churn rate, NPS, agenda, mails, procesos internos, ingresos y gastos, previsión de ventas, viajes profesionales/personales
o cualquier otro servicio de secretariado y gestión administrativa previamente acordado entre ambas partes.

Asistance and Consultancy

Apoyo en elaboración de business plan, project managements, consultoría en toma de decisiones sobre las areas claves del negocio.

Gestión de Proveedores

Search and management of suppliers of services
Pago de facturas.
Negociación de precios.

Contact with clients

Trade agreements with clients, negotiations, administrative management supervision, compliance with agreements, and invoices.

Documents

Creación y modificación de documentos (propuestas, cartas, presentaciones, emails, tarifas). Usamos office 365, expertise en ppt, word, excel. También google docs, evernote, smallpdf, etc. Tanto para Mac como PC.

SERVICIO TRILINGÜE : ESPAÑOL / INGLES / FRANCES

Todos los servicios se pueden realizar tanto en español, como inglés y francés.

Can I help you out?

Phone


(34) 648 155 195

Email Address

info@topsecretary.es

And also...
what we do not offer

  • Tasks in Person

We work virtually, and only in specific occasions we could carry out services in customer support offices or in an arranged meeting. This being only if the encounter provides value and has been previously arranged. Day-to-day tasks and services will be exclusively off-site.

  • Management of Social Media

We can help you create your accounts in the main Social Media platforms, and publish basic information, as long as the content is given by our clients. We are not going to write the content published as we are not a digital social media department.

  • sales

Podemos ser el interlocutor de nuestros clientes de cara a sus clientes, para cerrar acuerdos comerciales, gestionar cobros, sin embargo no somos un departamento de ventas ni vamos a promocionar sus productos.

  • Legal, Accounting or Human Resources

These services are highly specialised. As we want to offer our best to our clients, in general we do not offer these services. We elaborate trade agreements, bilateral agreements, sending and receiving invoices, and profile creation as well as interviews, recruitment and selection. 

Seremos el interlocutor con su asesoría contable y legal para facilitarle la vida.

  • Marketing

We help you with Marketing Research and Benchmarking, with search and hire of suppliers as well as management of marketing events, but as we already mentioned, we are not a company that creates content. The best is to leave the Marketing and creation of content to the professionals.

en_USEnglish
es_ESSpanish en_USEnglish